"Det gör ont, det gör ont..."

Har mäkta ont i axlarna nu, träningsvärk multum liksom!
Mötte upp A på gymet, tränade som en dåre i 1h  & sen för bi J på lite sen frukost! Alltid lika trevligt =)
Mötte upp postmannen på stan & hämtade mitt efterlängtade pärlpaket! =) Äntligen!!

Hem & genast packa upp största kartongen med blandade roligheter i. Dock så var "treysen" inte lika stora som jag trodde. Iofs gör det väl inte så mkt men... ja ja, får komma på ngn annan idé ang dem senare. Har ju iaf till den 15:e på mig.

Jobb imorgon 9-22 *jippie* Eller inte...

Möte kl 11 med chefen sen möte kl 12 med resten av gruppen. Ska hasta iväg till simhallen på rasten tänkte jag. Om jag nu hinner.
Går inte dit efter 16 när typ ALLA ska simma efter jobbet. no no no


Nu är det sängen & lite massage som jag förhandlat mig till ;)


btw, kom på att vi har en jäkla massa presentkort på Skedemosse SPA som vi MÅSTE utnyttja innan 1 dec. Hur ska vi hinna?!
Måste ringa i veckan & boka tid för diverse trevligheter där borta.
Även ringa; frissan, veterinären, a-jävlakassan som strular, arbetsjävlaförmedlingen som strular samt skattejävlamyndigheten.....




ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0