Guld

Kanonväder ute idag! Daniel är hos M & Ö , hjälper till att lägga innertak i ett garage. Jag stannade hemma, skönt att gå & pyssla lite bara i lugn & ro.
Gillar "ensamdagar" ibland =)

Har stora problem med webshop eller inte. Finns ju så otroligt många! Vilken är bäst, kostar med skäligt osv osv osv. Skitsvårt att välja ju! D ska kolla med sin kontakt som gör deras hemsidor, alla trycksaker mm , om hon vet eller kan fixa till mig. Lättare med såna som är insatta. Vilket jag definitvt inte är, inte än iaf.

Glas, allt i glas tror jag blir bäst. Då blir inte S sur på mig för ev konkurrens med henne & så blir det liksom en egen nisch, (nich, nish?)

Krångel bara med deklaration sen, eller det är det ju inte om man har koll på alla papprena. In & utgifter,kvitton,  spara ALLT. Hur enkelt som helst.


Snart ska vi åka över bron & till Fredriksskans. FOTBOLL i efm. Sista hemmamatchen för denna säsongen.
Vinner de idag är det liksom klart. Om nu inte Elfsborg gör 7 +mål på 2 matcher. Fast det tror jag inte.
Hejja Kalmar!







Kommentarer
Postat av: Lindy

Det finns ju även webshoppar som är gratis... Och helt Ok, om man vill ha den stilen. Att lägga ner en förmögenhet på en webshop innan man vet ifall rörelsen funkar bra är bara onödigt tror jag. (Om du nu vill ha ett råd?). Börja i liten, billig skala, för att se öka- Är nog knepet.

Lycka till!

2008-11-02 @ 14:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0