tantvarning

Känns ändå lite bättre idag. Eller iaf nu när jag är hemma från jobbet. Imorse var jag så uppsvälld att jag inte fick ngt annat än lite glass ;)

segade mig igenom jobbet sakta men säkert. 39graders feber hade jag större delen av dagen.
Väl hemma fick jag ny kod från svenska spel. Har ju sånt där kort man eg ska anv när vi lämnar in lotto mm men glömmer ju jämt bort det. Men nu best. jag iaf ny kod (glömt den gamla såklart) & var ju tvungen att logga in & kika på sidan.
Förvånad blev jag när jag såg att jag hade 30kr på ett konto där! (har noll koll på hur man sätter in pengar, spelar osv), Efter ett tags klickande hamnar jag på en bingo-sajt (ff inne på svenskaspel.se) & kör en riktig tantvarning - spelar ett parti BINGO!
Gissa vad som händer?! Jag vinner 600kr!!!! Fy fan så bra! =)

har dock inte listat ut än hur man för över pengarna till vanliga kontot men får kika på det när huvudet är lite klarare.

600kr på 5min! Bra timlön när man e sjuk ;)

nu ska jag bli lite ompysslad av Daniel som precis kom hem. tyskt förkylnings-te, lite lätt massage & sen nerbäddning i soffan står på schemat nu..

ciao

Kommentarer
Postat av: Lindy

Haha! Jag brukar oxå spela Bingo på nätet!!!!

2008-05-28 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0