snorigt

Att förkylingen aldrig kan släppa !!!??! Satans jobbigt men igentäppt näsa som rinner hela tiden...

jaja, masade mig ut i trädgården igår & planterade blommorna som inte hunnit ner i jorden än. Vattnade överallt & sen vart jag helt förbi.
Typiskt man ska vara sjuk när det är så fint väder. Det går liksom inte att hålla sig borta från att få jord under naglarna ;)

Ska ner till stan om en stund & säga hej till A, hämta lite prytlar som jag glömde hos M & sen hem & snora lite i soffan.

Imorgon ska vi till C & L på grillning så då är det bäst att näsan är som den ska va. Imorgon är det åxo grävdags förmodligen. Har ju blivit lite uppskjutet ett tag nu pga förkylningar & lite annat som varit ivägen.
 
Men nu borde det vara klart att sätta igång. Ja vi väntar ju såklart på det där förbannade bygglovet med men det kommer väl i höst kanske *suck* Vi börjar iaf bygga nu så får det komma när det vill.
Tröttsamt med dessa kontorsnissar som inte har koll på hur det byggs eller vad som gäller.


Nähe, ska snora mig in i duschen nu & sen pallra mig ner till stan..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0