kontor

somande sent som tusan igår kväll & sen upp tidigt idag. Hade gjort allt & lite till för en timmes sovmorgon....

Har suttit på kontoret nu sedan strax innan kl 8 & fått mega mycket gjort! Även hunnit springa ett par varv på stan för diverse inköp.

Om ca 2.5 h bär det av till Västervik. Ska på föreläsning/utbildning där ikväll. Lär ju inte vara hemma innan 24 i natt :( sen upp kl 6 imorgon igen.
*suck*

Ska till f.d svärmor imorgon & gratta henne. Ja jag vet att en del tycker det är underligt att vi ff umgås men va fan, trevligt folk ignorerar man ju inte bara så där. Tycker inte jag iaf.


På lördag blir det kalmar FF - Djurgården här i Kalmar. Min snälla chef har fixat lite biljetter enbart till mig! =)
Antinger gör jag ett bra jobb, smilar in mig för mkt eller helt enkelt mutar henne. Kan ju va lite av varje ;)


Söndag tog jag på mig ett extra pass 9-22. Varför?!?! Ja det undrar jag med nu.... tänkte först att det kunde ju vara bra att jobba lite extra nu när det är så mkt på G. Ullared nästa vecka, sen Malmö / köpenhamn & Gbg inom snar framtid å såalla växter som ska inhandlas, alla som fyller år, Ikea besök osv osv osv
Pengarna trillar ju iväg fort ändå tycker jag.



Mamsen kom hem  från turkey idag, hoppas hon har handlat lite till mig =)


Nähe, om man skulle göra lite nytta  igen kanske?! Ta en kopp kaffe alltså....


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0