en fot i graven

Helgen förlöpte hyfsat väl, dock med en sjuk sambo som tillbringade största delen av tiden i soffan.
Jag fick en hel del gjort både i trädgården & bland kastruller & byttor i köket. Hann baka både ett par rabarberpajer, chokladkakor & lite muffins. Fick karlstadsbesök & så var det ju cruising på kvällen.
Åkte ut till mamsen där x antal raggare samlats för lite grillning innan den obligatoriska turen i stan.
mkt trevligt folk & god mat! En hel del vin pimplades det med (står över ölen pga alla kalorier *hejja mig*) ,så lite rund om fötterna var jag allt när D mötte upp mig på vägen mitt i natta när det var dags för sängen för min del.

Vaknade dock idag med en genomtäppt näsa. Mindre roligt.... Men  tog mig in till stan iaf & hann med en tur på blomsterlandet för lite inköp av div växter. Sen segade jag mig igenom hela efm på kontoret. tyvärr blev det kanske inte så mkt gjort pga huvudet hängde med riktigt i alla schematurer osv som jag skulle få gjort idag.

Känner mig riktigt kass nu å så är det ju en sån där djävulsvecka igen *suck*
Men men.... ska slumra i soffan under filt & med ett par kuddar så kanske jag är pigg imorgon igen.... kanske.

Måste iaf jobba imorgon & halva onsdagen sen om jag blir sämre får det väl bli ett par hemmadagar.
Vore ju trist om jag inte är frisk i helgen då vi har planerat så mkt.

nähe, nu är det lite mat. Fick D till att laga fläskfilégryta *kryss i taket* Var ju så himla sugen på pizza, men som tur var så är pizzerian stängd så behövdes inte frestas så länge *s*


ciao



Kommentarer
Postat av: Lindy

Krya på dej!

2008-05-26 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0