Trött

Är helt färdig idag. Har inte kunnat somna i tid på flera dagar nu. Drömmer massa konstigt och funderar på allt & det mesta.
Och nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna.
Men det är bara till att rycka upp sig , för om 40 min är det dags att köra in till jobbet. *suck*
På torsdag börjar jag sent-fy fasen vad skönt med sovmorgon! =)
Ska hinna förbi Öb (köpa bubbelkuvert), djuraffären, citygross & så Ikea innan jag börar. Så det är väl risk att den där sovmorgonen inte blir så länge iaf.


Dag27 idag. Tänk er 27 dagar har jag klarat detta!!!! =)

nu ska jag inte väga mig förräs nästa vecka.  Ska iaf försöka låta bli tills dess.

Nähe, dags att masa sig in i duchen. Tur att mornarna går fort nu. Man behöver ju aldrig göra frukost eller fixa matlåda till jobbet eller ngt sånt numera. Känns rätt skönt att kunna sova 10 min längre ;)



ciao

Kommentarer
Postat av: Mia

Men herregud så duktig du är! En hel månad!!!

You go girl!

2008-03-26 @ 21:10:06
Postat av: Lindy

Duktiga du!
Ps. Byt ut min bloggadress på dina länkar till den här adressen istället.

2008-03-27 @ 15:48:32
URL: http://.lindyz.blogg.se
Postat av: Lindy

Eller hm, www.lindyz.blogg.se
DEN ska det vara!

2008-03-27 @ 15:49:03
Postat av: Vickenickan

Härligt...en hel månad. Jo det gäller att se fördelar med detta soppande, att slippa göra matlåda etc är ju en klar fördel. Kämpa vidare!!!

2008-03-27 @ 18:34:06
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0