Spagettiben

Var uppe relativt tidigt idag. & kl 10.00 drog vi in till Kalmar.
Fick i mig 1/2 jordgubbsshake till frukost & sen blev det 1/2 till innan träningspasset. Eller ja, en stund innan.
Däremot har jag haft så satans ont i huvudet & kännt mig allmänt vissen. Men man blir tydligen så efter några dagar.

Hann shoppa lite åxo innan passet. Hittade ett par snygga fotoalbum med svarta sidor som ska (i framtiden) bli schyssta scrapalbum från resan. Får se när tid finns till det. Måste ju inhandla massa tillbehör mm innan jag kan göra ngt.

Köpte lite fler dvd & cdskivor . Här ska brännas!!!
Å så lite annat smått & gott.

Kom lite innan träningen började ,så gick 10 min på löpbandet i snabb takt så flåset kom up lite. Sen var det styrkegympa. Jisses vad svetten rann! Men kul var det =) Å benen är ff som spagetti 3 h senare.... *hmm*

Gick sen 10-15 min till på löpbandet! När jag väl har börjat (tar jääääävligt lång tid innan jag kommer igån dock) så kan jag faktiskt hålla på ett par timmar. Inte vålträna men som tex gå lite extra på bandet eller cykla en stund. Det känns så otroligt skönt efteråt!

Sen var det hemåt som gällde & lite middag. Hungrig som tusan!
Har gjort ett litet experiment åxo, frös in 1/2 jordgubb i frysen och ska se hur det bli *s* Blir ju inte som glass kanske men lite mer som...smaksatt iskross, ha ha ha. Nä fan ja måste ha ngt att tugga på. Eller ngt som iaf inte är rinnigt som soppa. *less*

Sen har min dator pajat. Rejält. (anv just nu en av de andra som står här). D försöker febrilt fixa så att allt inte försvinner. Har ju rätt mkt kort  som inte är säkerhetskopierade *suck*
Som tur är har jag kvar semester korten i kameran *pust*. Men det är ju en hel del annat som man inte vill ha förlorat. Just nu ser det väldigt mörkt ut tyvärr =(

Men men, funderar på att köpa ny.
Fast just nu är det så mkt annat jag ska köpa *s*

När vi byggt ut sen så ska jag nog investera i en löpmaskin (eller gåband el. vad de nu heter ) ! Om jag ff tycker detta är kul om ett år alltså. Men då finns det ju plats & man kan ställa den vid tv.n *s*
Fast det skulle vara så jäkla smidigt! En sån där crosstrainer är jag inte ett dugg intresserad av men en gåmaskin vore bra!
Får se framöver.


Skulle ju eg varit inne på Bröllopsmässan men ..näää ja vart inte alls sugen  på att gå dit när vi kom in till stan. Shoppade lite istället =)

Nu ska jag strax gå och kolla till min "iskross" sen är det tv för resten av kvällen.

Har en påse soppa kvar att ta idag. Blir lite sen middag, men man blir inte så hungrig i natt *s*


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0