Snö

Tack för alla kommentarer! Känns s otroligt mkt bättre då! =)

Å nej, jag ska INTE äta fiskbullar ;) Och M:jag loooovar att säga till när det är färdigsoppat! =) Vill Inte missa ett sthlmspaket från dig med massa spännande saker i! =)


Var på kursen igår och enl näringsläraren där så fick vi äta proteiner & vattenrika grönsaker i påsk om vi ville. Men vi stod ev still på vågen i 4 dagar efteråt då.
Jag vet inte hur jag ska göra.  Beror på hur det blir och vart vi ska, till vem osv osv.

Var skittrött när jag kom hem igår, kikade lite på Harry Potter & Fenixordern å den var rätt bra. Faktiskt.
Daniel tycker ju den var kass men han gillar ju inte "tomtar & troll"-filmer. vilket jag gör =)

Är ledig idag, fattar ni?! LEDIG mitt i veckan! Ska bli gudomligt skönt att bara vara hemma och pyssla lite. Ska ner till badhuset visserligen efter lunch men ååååååh vad jag har längtat efter att få simma lite! Är ju typ en månad sen jag var där sist.


Imorgon är det heldag på jobbet (9-22) å så ett par timmar på fredag med sen är det 3-dagarsledigt! Ska bli skönt, tycker det har varit så jäkla mkt nu sista tiden. Eller är det bara jag som ser allt så oändligt mkt större just nu.


Närmar mig iaf ett av målen. Ska simma som tusan idag  å promenera imorgon om vädret är hyfsat & sen en tur på fredag. Måste bara ha gått ner 10kg tills på lördag!

Har jag gjort det så ska jag köpa mig en jättedyr present till mig själv. Å "önska" mig ett par från D åxo *s*
Fast han vet redan att jag hungrar efter presenter jämt å ständigt *s*


Nä nu ska jag sätta på lite mer te, vika lite tvätt och kanske läsa en bok


*mys*

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0