Påsk

Kom på mig själv i går morse att , va fasen jag har ju stått ut i ÖVER tre veckor nu!!!! Hade totalt missat det *s*

Dag 23 idag *hejja mig*

Det närmar sig -10kg på vågen nu. Ynka 0.5 kg kvar att gå ner. Se om det har hänt ngt över natten *s*

Tycker det är jäkligt bra med tanke å att jag knappt har varit och tränat alls senaste 10-12 dagarna! =)

Fast nu jäklar! Tills Tysklandsresan siktar jag på iaf -7kg till,(Helst 10.... )

Var förbi pappsen efter jobbet idag, han håller på att lägga in nytt köksgolv i huset, blir himla tjusigt!



Imorgon ska vi över bron och till M & M på påskfirande & födelsedagsfirande av morfar. En slät kopp blir det för mig medans de andra får mumsa på goda ägg & annan påskmat.
Men det kommer ju fler påskar, Förhoppningsvis.

På söndag är det födelsedagskalas hos faster och på måndag ska vi ev ner till Daniels farmor. Får se lite hur det blir.

men men...

Glad påsk på er iaf!

------------------------------
just ja, fick fina blommor när jag kom hem sent igår kväll från jobbet.
Den gula rosen är för påsken *s* (D var otroligt stolt över att han varit så finurlig *asg*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0