möte

Orkar inte skriva så mkt idag. Kom hem för en stund sen efter en väääääldigt lång dag.

Åkte kl 7 i morse hemifrån och dagen har varit fullspikad med jobb, träning & hälsomöte.

Halvsprang i 45 min på löpbandet & klev av helt genomsvett. Gutt att det känns lite ;)

SEn hem till mamsen för lite soppa & sen in till stan igen för kvällsmötet med gruppen. Blir mer & mer taggad för varje träff & diskussion med hälsotjejerna! =) Fick veta hur man skulle läsa av den där viktremsan man får från vågen de har. Helt sjukt vad mkt vatten & fett man tappat bara på 6 dagar!! Muskler byggs upp fort och fettet förbränns redan ordentligt mkt! & då tränar jag ju inte alls lika mkt som några andra som är med.



Har sagt till Påsk men attans om jag inte ska försöka köra ett par veckor till! =)
Får se hur det känns då.

Är iaf skitrött nu & ska hoppa i säng. Imorgon är det date med hälsokonsulten & sen ett träningspass. Därefter en lite shoppingtur till Ikea & Blomsterlandet.
Sen hemåt & fixa lite här hemma (allt jag skulle gjort förra veckan som inte blev av)

Guuuuud vad allt känns bra nu =)

Natti natti

ciao

Kommentarer
Postat av: Lindy

Men härligt gumman! Kämpa på! Du är jätteduktig!

2008-03-05 @ 22:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0