morgontrött

Gaaah vad jag INTE är gjord för att gå upp tidigt på morgonen! Fick hasa mig upp kl 6.30 idag å slänga i mig lite soppa innan vi skulle åka.
Är snål idag så åker med Daniel in till stan å med faster hem sen. just nu väntar jag på att D ska bli klar med ngt papper så han kan skjutsa in mig till gymmet. (nej jag tänker inte gå, det är kallt, regnar å ska jag träna så här tidigt så ska jag fasen ha skjuts fram till dörren)

Sen får jag knalla bort till jobbet med alla väskor & pinaler men det får gå. Jag har ju iaf gjort det jag ska idag =)

I efm blir det promenad med faster, sen ikväll måste jag gå igenom schemat & se om det går att flytta om lite. Alltså, jag fick verkligen världens pissschema, trots att dem fick typ 5 förslag från mig som  var BRA för ALLA. men icke... ja ja, tur att det finns ett ende på detta jobbet iaf, då är det lättare att stå ut även om det dröjer ett helt år.

Nu ska jag dricka lite kaffe, och ev. ta en cigg (som jag eg inte ska) & sen åka & träna!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0