Lördag

Äntligen!

Nu så känns det äntligen som ett avslut. Nu går det att glömma helt & hållet. Inget som påminner en längre. Alls.
Fy så skönt det känns!

Vi myste ner oss i sängen rätt tidigt går och kikade film. Men jag kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om för jag slumrade nog till då & då *S*
Blev rätt sent ändå, mkt att ta igen för förlorade veckor.

Idag är det jobb. Ska snart åka, Daniel ska se färdigt F1.en bara som gick i natt. *heligt*


Förhoppningsvis så blir min bil färdig idag. Behöver verkligen den nu! Visst, det går att samåka till Kalmar ibland om jag tar bussen från D.s jobb dit jag ska men ibland jobbar jag ju inte alls samma tider som dem eller ska vara på olika ställen samma dag & måste fara emellan, så då måste jag ha Daniels bil men då kanske han ska iväg med jobbet på möten osv osv och måste ha den om deras jobb-bil är upptagen. Himla krångel ibland.

Man är verkligen låst utan egen bil.


Har massor på min lista som jag måste, ska, vill göra. Problemet är bara att det inte finns ngn tid...

Imorgon är det iaf trädgården som gäller om det inte ösregnar.
Sen:
  • beställa foton från digikameran så jag kan scrappa lite
  • göra klart pärlbeställningarna
  • gå igenom garderoben & byrån - dem ser ut som ett slagfält just nu
  • rensa i bokhyllorna så jag kan ha pärllådorna där
  • rensa alla böcker och skänka bort de jag inte vill ha kvar
  • leta reda på betygen, som kom bort i flytten, innan 15 april
  • städa i förrådet inne i huset
  • köpa snygga lådor till alla gardiner, påslakan mm som inte får plats i linneskåpet

När allt detta ska göras återstår att se. Man ska jau hinna allt annat "vanligt" hemma när man har en ledig dag så jag får väl sikta på semestern i sommar att få det klart.




Nähe, lite te sen dags att pysa iväg.

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0