Dolly

Svinkallt ute idag, igen.

Håller mig inne medans D grejar i garaget & verkstaden.
Ska sortera alla kläder tänkte jag. Ta fram vårkläder och stuva undan sånt jag inte längre använder. Jag får inte plats med allt som det är nu. Jag längtar såå mkt tills vi byggt klart huset och vi får större sovrum --> = fler & större garderober!

Bokade hotell i Malmö igår. Mkt farande nu =) Ska bo på Mayfair igen. Så jäkla mysigt där! elevatorsängar, takbjälkar i rummen, frukosten är helt underbar med handskalade räkor, lax mm. *längtar*
Ska ju kika på Dolly den 14/6 så vi tar en hel helg i malmö. Tänkte inkvartera oss hos Ds moster först men ...näää mysigare att bo på fint hotell när man ska iväg =)


3v kvar tills vi åker till tyskland! Härligt det ska bli att komma iväg lite nu! Iofs inte så längesen vi var i väg men ändå...
Var tvungen att kika på lite solresor igårkväll. vi bara måste åka en vecka i höst sen! Längtar tillbaks till karibien varje dag men nu har jag nog siktet inställt på Greece. Hade helst velat åka till Kroatien men  då får man ju åka i maj-juni och D kan inte ta ledigt från jobbet så länge då.

Hade ju pratat om Usa i sommar med men... eftersom det inte skulle bli så förut men kan bli så nu , men det blir ett garagebygge istället *s* (rörigt?)

Den 5/7 ska vi på Bruce springsteen i Gbg så måste boka hotell den helgen snart åxo. Vi är ju flera som ska åka ihop då så får se till att hitta ngt bra & centralt som passar alla. =)


Känns som vi har hela våren & sommaren planerad *s* men man måste ha lite minisemestrar att se fram emot! =)
nähe, dags att sätta igång kanske.... 


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0