DAG 16

Fan va jag är HUNGRIG!!!

Magen har skrikit hela j-a dagen idag å ett tag var det såååå jäkla nära att jag bet i ett äppel. Men jag klarade mig undan. Tog en cigg istället *suck* (ja jag vet att jag har slutat)

Är dödligt trött idag, jobbat 9-22, 8-21, 8-20 (+1.5h körtid) osv osv hela j-a veckan

Jobb imorgon åxo sen en dag ledigt (tjohoo)!
Ska plantera lökar på söndag å planera vart jag ska ha mitt grönsaksland ngn stans. Blir där vi ska gräva senare, ska iaf  ha ett nu i sommar. Går det så går det (snigelinvasion här) annars så får det vara till nästkommande år.
Jag tyckte vi kunde lägga upp några pallkragar men det kom ett bestämt NEJ från Daniel då *s*


På måndag är det träning efter jobbet. Inte satt min fot på gymet hela den här veckan. (kan ju bero på värsta hostan)
Men på måndag då jäklar! Visserligen så går  ju våg-pekaren neråt men inte så mkt som när man tränar. Å jag vill gå ner allt NU! Så jag slipper dessa soppor sen.
Om man tänker & önskar riktigt mkt, så smakar den med choklad N Ä S T A N som o´boy. Nästan alltså. Och då om man önskar riktigt mycket.


Nu ska jag dricka vårt underbart goda kranvatten (önskar man & låtsas riktigt mycket skulle det ju kunna vara ett glas vin ;) ) och slänga mig i soffan en stund. Sängen hägrar redan men får allt hia mig lite innan det är dags att krama kudden.


ciao






Kommentarer
Postat av: Vickenickan

Härligt att du lyckades emotstå äpplet. Det hade inte vart så gott ändå :) Jag tränar faktiskt inte alls jag, har lagt det på hyllan för min kropp orkar inte. Prommenerar endast. Ca 30 minuter om dagen, sen har jag även ett väldigt rörligt jobb.
Ett tips är att pudra över lite kanel, kardemumma och ingefära över chokladsoppan. Då smakar den pepparkakor. Eller lite kanel i kaffet kardemumma oxå. Frusna jordgubbar i vatten...lyxigt värre. Kämpa vidare! Du är duktig och värd att klara detta!! Snart är det du som har klarat 30 kg...det går fortare än du tror.

2008-03-14 @ 18:53:23
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0