9-22

Har värsta långa passet idag. Visserligen med en inklämd liten rast på ngn timme senare på efm men det blir en lång dag iaf.

Var och simmade en stund igår - gud så härligt det var! Samma människor som alltid simmar där vid den tiden ( en vältränad man, 2 kärringar & en äldre herre som sitter av tiden i bubbelpoolen) När jag skulle gå så vällde det in ett tiotal barnfamiljer och de var liksom överallt till slut. Tur man valde rätt tid att åka dit.
För det är väl inte påsklov redan???
Åkte förbi C en sväng efteråt och pratade lite.
Sen hem och....ja jag gjorde inte ett skit!. Eller jo det gjorde jag faktiskt, tog en massa kort på pärlor mm och la ut på tradera. Sålde lite berlocker & hängen för 160kr igår! tjohoo =)
Tänkte att istället för att ge bort pärlor eller att de bara ligger i lådorna så kan man ju sälja av dem man in te använder eller tycker om längre. Å det funkar ju faktiskt! =) Fast man får ju aldrig tillbaks vad man gav från början. Om de inte är inhandlade från Usa , då tjänar man ju på det.Köpa där & sälja här.

Har ju kommit väldigt mkt snö inatt! Blev helt förvånad när jag tittade ut efter att ha kravlat mig upp ur en vaaaarm & skööön säng. tog evighetstid innnan jag somnade igår - mkt pga jobbet. Fick ett par samtal igår som ja... Suck säger jag bara. Ibland undrar man vad det är för jobb man eg har. Nu har ju xx gått lite för långt i sitt" tjat" så nu är det  möte nästa vecka med berörda inkl mig & chefen.
Det måste tydligen vara ngt eller ngt att klaga på för att det ska fungera bra. Finns det inget så hittas det på. Kul jul.


Nähe dags att göra sig iordning

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0