spännande

Kollade fotbollen igår. Gick inte alls som jag ville. Men vann ändå hela 65 kr på "tippet". Tjohoo!! Ännu en mirakulös stor summa att försöka placera ngnstans.


ja ja, dagen var liteka spännande som det alltid är på söndagarna. *not*

Älsklingen suprisade mig iaf med tända ljus & gott vin på altanen =)
Vad skulle jag göra utan mitt allt?!



Flisan stannade ute hela natten i natt. D släppte in henne rufsig & blöt vid 6-tiden i morse. Sen har hon sovit precis heeela dagen. Skulle jag åxo vilja göra. Livvet som katt måste vara helt underbart!


Är hemma på snabb rast just nu. Hämtade upp D.s moster i stan & körde hem henne till stugan här intill. Sen fick jag ett ryck & klippte bort alla vattenskott på äppelträden samt det vissna på syrenerna. Ja utom högst upp förstås. Det får Daniel ta när han kommer hem,
Känner mig väldigt duktig idag! =)
Det är ngt mysko med äppelträden - de verkar inte vara så friska. Förhoppningsvis blir det lite äpplen iår iaf.


Nähe, dags att återgå till jobbet.


ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0