uppdatering

ja datorn glöms ju bort lite nu när semestern hägrar... Har redan gått in i lunkaperioden & glömt bort allt vad jobb , scheman & vikarier heter.
Haft 4 intron nu senaste veckan, mängder med data-pill-jobb som ska vara klart...idag typ. Massor med folk att ringa & bestämma mötestid med tills efter semestrarna. Osv...


Men, sista jobbpasset imorgon sen har jag SEMESTER! Fattar ni? Semester t.o.m den 8/8 med undantag för ett litet jobbpass nästa v här i stan. Men det gör inget. Jag ser bara fram emot att ta fram den där BIB-vinet, sitta på altanen med ett glas rött i ena handen & en god prince i den andra ;). Njuta av ledigheten, fåglarnas kvitter & den försvunna solen.

Visst låter det underbart?! =)


I fredags hade vi lite bubbel i trädgården här. Firade förlovningen med nära & kära. Drack äkta champagen, åt god mat & fick massor med fina presenter! =) Vilken härlig familj man har!


I lördags fm åkte vi (jag m.fl) upp till Götet, spenderade dagen, med resten av gänget som vi mötte upp där, i 30-gradiga göteborg med 60 000 andra bruce-fans samt x antal tusen handbollsspelande undomar från hela europa, & bara njöt av en kall öl & värmen. Sen vart det världens ös på Ullevi.
60 000 människor står & hoppar i takt till Bruce.
Finns bara ett ord : Mäktigt


Efter konserten var vi lagom svettiga efter allt skrikande(sjungande) & hoppande. Vi lämnade 1/2 gänget i Gbg och resten av oss drog vidare hemåt.
Kl 6 på morgonen var vi hemma på ön. Gick ändå hyfsat bra att köra hem mitt i natten. Vi turades om att köra & hålla varandra vakna. Eller ja, jag somnade visst efter Värnamo var det ngn som sa. Har inget minne av det ;)

Söndagen spenderades i sängen, vaknade lagom till F1:en & sen var det Kim Larsen på ruinen senare på kvällen som gällde (fribiljetter är ju till för att utnyttjas).


Jobb hela veckan sen, hunnit pärla i raketfart & lämnat en hímla massa beställningar. Bra semesterpengar det där =)



Idag kom 36 ton grus. Undrar ni hur vår garageuppfart ser ut? Skulle jag åxo vilja veta, Just nu är det liksom bara en jättehög med grus. Ja man ser ju vägen utanför iaf, eller nästan åtminstone.
Bilarna har vi parkerat hos grannen & imorgon är det cykeln ner som gäller till jobbet i stan.



OM det bara kunde bli lite sol i sommar så ska jag jävlar mig ta mig i kragen för 17:e gången. En cykel runda; kolstad-köping-borgholm-kolstad varje morgon är det tänkt. ca 1.1 mil. Vore kanon om man kunde åstadkomma det iaf ett par dagar/veckan på morgonkvisten.

                
Nu ska jag fixa lite kaffe & så kommer M snart med lastaren & paddan (ösa & platta till grus med andra ord).


ciao


Kommentarer
Postat av: Linda

Cykling är ju värsta kanonmotionen. Nästa sommar ska jag och Freja bli cyklister. :-)

JObbet är likn. det jag hade i Skell. Ass. åt barn.

2008-07-09 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0