Snok

har varit otroligt duktig idag!
Rensat hela trdägårdslandet riktigt ordentligt, rensat ut vissna blommor i alla krukorna (har mängder överallt) & så har jag hittat en snok!
Eller ja den hittade kanske mig eg... Stor & lång var den iaf *hua*
D kom till min undsättning & jagade bort den eftersom jag blev lite paralyserad där mitt  landet.

Ska snart åka å vattna i Kalleguta & sen bär det av in till Kalmar! Ska bli riktigt kul att träffa dem alla igen! Mkt trevliga allihopa! =)

Imorgon ska vi slåss om vem som ska klippa gräset,jag röstar 2 ggr på mig själv så vinner jag =)

Sen en tur till stan, D måste förbi jobbet & skicka iväg lite ordrar & jag måste bara åka in till Ikea en sväng!

ciao

Kommentarer
Postat av: Hilal

Ha en bra dag! :)

2008-07-16 @ 13:35:28
URL: http://favouriiitee.blogg.se/
Postat av: Lindy

Ni behöver inte slåss om att klippa gräset! En av er kan komma hit och klippa vår gräsmatta. Så blir det bra och rättvist ;-)

2008-07-16 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0