Sjöjungfrun

Daniel kom hem med boken Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, till mig för ngn dag sen. Är helt såld på hennes böcker & denna var ju inte sämre den. Streckläste igårefm & nu på morgonen *s*
Spännande slut som vanligt & jag hoppas verkligen det kommer en bok till snart!


D är & gjuter kant till plattan där ute & jag ska snart röra ihop lite betong till mina små projekt.

Kalmar ikväll & Winnerbäck m.fl på Skällby. Ska bli kul att se!
Imorgon är det ensamt hela dagen då D åker till Mantorp med grabbarna. Men, jag ska ju bykalas *s* Å så får jag spendera lite kvalitetstid med all stryktvätt, blommor som ska omplanteras osv. SÅ jag reder mig nog. Kanske.
Får nog se till så D kommer iväg på lite mer saker utan mig, händre inte så ofta så när han väl är iväg så blir det extra tomt liksom. Måste vänja mig vid lite mera ensamhet här hemma tror jag. Hur ska det annars gå hela dagarna när jag väl blir hemmafru? ;)

skämt å sido, nu ska jag se till att få lite gjort. måste planera in ngn lunch idag med. Några förslag?
Hatar att laga mat inne på sommaren när det är varmt. Trött på att grilla med blir man ju efter ett par veckor...
GJorde pannkakor i går i hettan. Inte så clever precis, men gott blev det! Hemgjord hallonsylt till *mums*

nä men om jag skulle få tummen ur snart....


ciao

Kommentarer
Postat av: Lindy

Man gör otroligt konstiga saker i denna hetta! Men man ska väl inte klaga när värmen väl är här... Några få dagar...

Trevlig helg!

2008-07-25 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0