Semester

ja äntligen!

Kom hem  runt 22 igår & intog det första glaset semestervin =)
M & J kom förbi med lastmaskinen & öste grus till sena natten. Fikade i lyktornas sken & hade det lugn & skönt =)


Idag var det ju tänkt att dra fram filten, en bra bok, gott the & sen bara slappa i solen.
Var bara det att solen..ja den kom ju liksom aldrig fram. Väntar fortfarande......



Tog bilen & gasade bort till A istället. fikade & snackade bort ett par timmar på fm. Sen hemåt & kolla av mail osv.
Å så har ju schizot börjat igen. Men va fan liksom?! Alltså hon är nog den mest trögaste människa jag stött på. Aldrig varit med om ngt liknande. Nu får det fan i mig va nog!
En gång till & det blir ett ilsket telefonsamtal. Nu har hon retat upp mig i över ett år.... å nu e det dags att bli arg på riktigt tror jag. *morrar*


Ikväll är det semesterfirande på högsta nivå! Rödvin & god mat för att fira ledigheten =)

Imorgon bilutställning, sen middag hos pappsen med div släktingar & vänner. Sön auktion på dan & Kackelstugan på kvällen.

2 år på måndag ( fatta att tiden går fort!?). Spännande å se vad Goset ska hitta på för ngt ;)

Onsdag Byttan med Lundgrensgänget å sen besök från Linköping i slutet av veckan  *nedräknng* =)


nu blir det the & bok i soffan istället *blänger ut på regnet*

Kommentarer
Postat av: Lindy

"Grattis" till semestern! Eller hur man nu säger! :-D

2008-07-11 @ 20:03:22
Postat av: J.

Schizot? Nu har jag nog missat/glömt något?

Måste ta en fika snart, saknar dig!! Kram J.

2008-07-12 @ 02:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0