scheman & Lånade fjädrar

jiiiiiiz vad mkt krångel med dessa j-a scheman!
Snurrigt som tusan i huvudet nu, behöver ett litet break i tankegången.....


Heldag på the office idag sen p-fest i parken i efm ngn timme & därefter teatern "Lånta Fjädrar" med mamsen. Skrev jag säkert om igår men men...


Fick ett väldigt konstigt samtal idag på morgonen....

En tjej ringde och undrade vad jag hade för relation med P. Eh...vaddå liksom? Blev helt ställd. Kan man ha en relation öht med honom ????
Sa som det var & en stund senare fick jag x antal sms. Hon frågade igen om det var säkert att vi inte hade ngt ihop & att hon inte menade att vara påflugen men hon var såååå oroligt för att han skulle vara otrogen igen. (som om jag skulle byta ut Guld mot Aska liksom....)

Hon gick tydligen igenom hela han tel.lista i mobilen & kollade upp alla som var med. jisses liksom....
Men men 18 år & tror på allt vad han säger så förstår jag om det blir många bakslag när verkligeheten hinner ikapp.....


Been there, done that & aldrig igen!


Nä fy tusan, tycker riktigt synd om henne.
Önskade dem ändå all lycka i framtiden. Det verkar ju behövas....




Jaja, imorgon är det jobb igen & sen är det shoppingtur med Goset. Blomsterlandet, Ikea & Citygross (det senare inför fredagens partaj hos oss)

Ska låna grannens partytält & sätta upp med i veckan. Skyddar mot både regn & hettande sol för de som inte gillar det.

Nähe, nu ska jag ut på stan & shoppa en massa gott tills p-festen.

ciao


Kommentarer
Postat av: Lindy

P som i DEN P?? Herregud. Jag säger bara herregud.

Stackars tjej.

2008-07-01 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0