hett

Torsdag redan, vart tar tiden vägen?????

Ska strax åka & bada. Så jäkla skönt att slänga sig i havet kvällstid efter en varm dag. Man sover så otroligt gott sen =)
Har varit riktigt hett om dagarna nu...
I förrgår var vi nere med en BiB-vinare, räkor & makrill av olika slag. Så ljuvligt underbart det var! Gott med vitt vin, räkor, solnedgång & ett uppfriskande dopp =)

Igår var vi nere igen men då vart det öl & pizza istället vid stranden (D som valde *s*)
Ikväll blir det pastasallad & isvatten.
Bra med variation *s*


Imorgon ska jag få tummen ur & pyssla klart med alla nybörjade projekt.
Lördag är det auktion, får inte missas, & söndag är det först födelsdagsfirande sen middag vid slottet för syster yster.

Är bjudna upp till Böda med men vet inte riktigt hur vi ska göra än. Får se om vi inte tar en helg lite längre fram istället. Mkt nu....


Måste börja leta reda på min kalender med som jag tydligen har slarvat bort. Vore bra & börja ha lite koll på nya jobbtiderna ... men men, 1 vecka kvar ju så,,,,



nu är det baddags!

ciao



Kommentarer
Postat av: Lindy

Tack! :)

Föressten, hur får man isvatten att inte smälta innan man är på stranden???? Är det nån ny uppfinning som jag nte hängt med på? :-P

2008-07-31 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0