Ett skepp kommer lastat

Strålande sol & förkylningen är borta!
Ljuvligt =)

Fick ett ryck igårkväll & gjorde hallonsylt, bakade scones mm samt röjde lite i skafferiet. Fick en uppsjö av idéer men sen tog energin slut. Åkte & hämtade V & C vid stationen, drack lite kaffe & stöp sedan i säng. Men omöjligt att somna!
Snurrade runt hur länges om helst innan John B kom förbi.

Vaknade idag av att Flisan stod & trampade på min mage, smitit in snabbt i sovrummet när D var upp på morgonen *s*
Snoozade lite sen var det bara att gå upp.

Frukost & sen handla med x antal jobbiga turister .
Hann precis lagom hem när leveransen från Lundgrens kom. Cement till Daniel & fincement till mig & mina projekt =) Nya arbetsskor blev det åxo & nya sandaler till mig kommer i veckan! Gutt med gratissaker ;)

Nu ska det ut & gjutas, pärlas & grejas med lite av varje.
Ikväll ska vi till E & dricka vin ;)


ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0