Soppträsket

 Började redan igår, först choklad till lunch & sen kycklingsoppa till middag. De är helt okej faktiskt! Man tror ju de ska smaka som de där nutrilett, mjöl-konsistens & parfymsmak.
Men dessa smakar precis som Varma Koppen ! både i utseende & smak. Lite mer salt kanske bara.

Så de går ju att få ner, lite mkt på en gång bara. Men ska nog börja att dela upp dem lite. 1/2 påse på efm & den andra på kvällen.
Så att inte hungern blir föör jobbig. För hungrig blir man de första dagarna. Trodde magen skulle gå sönder igårkväll *s*
Men efter en kopp the & hinkvis med vatten så gick det rätt bra, (ja man får dricka the & kaffe i normala mängder)

D har lite bekymmer bara vem som ska ta hand om honom när jag inte tänker laga mat nu på ett tag *s* Hela frysen är ju full med mat så han får allt börja lära sig nu ;) Nä men det blir nog nyttigt för honom åxo att inte få det serverat ett tag nu.
Han får ju liksom hjälpa till & pucha mig lite när det blir svackor eller man får cravings efter ngt som knappt går att stoppa. Så det är tvärstopp för honom att köpa hem en massa onyttigheter.


Ska promenera en liten runda strax tänkte jag. Måste hala fram stavarna igen, de försvann liksom på ngt konstigt sett i höstas...*hmm*

Sen dags för frukost - idag blir det blåbärssoppa!

ciao

Kommentarer
Postat av: J.

Gutt att se att du är på G igen!! Din utrensning hoppas jag bara att jag överlever.. =)
Kämpa på nu, så hörs vi framöver.. Kram J.

2008-02-29 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0