suprise

ja det kan man väl säga.

Trodde aldrig att det skulle bli så?!
Dags att omvärdera lite nu tror jag, allt är kanske inte meningen riktigt. Whatever, nya tag imorgon som det heter.
Känns lite tungt emellanåt. Men jag vet inte eg vad jag vill. För andra har el bara för att bevisa för mig själv men inte mer än så? Ja ja det tåls att fundera på en stund eller två iaf. Men inte nu!


Gårdagen svepte förbi snabbt & skyndsamt. hann med det mesta & lite till. Frossade i oss pizza & "hemgjort" vatten på kvällen. Hann med flytt, massage, körningar, glöggkväll & tvätt.

Idag har det varit mer pyssel, gjorde julskinkan klar i morse. Mozartkulorna blänger påmig där ute i köket nu & väntar på att få lite choklad över sig. Flisan fick spelt i morse & trodde hon var en golvmopp eller ngt. Nu är det rent under alla mattor iaf *s*

Eldning i kaminen på G nu, middag med vin & god mat ikväll. 29 mån + 6 mån idag =) Tiden går fort!


Idag var väl första dagen när det INTE stod ngt om den j-a finanskrisen i tidningen. SKönt. Tröttsamt att bara läsa om det hela tiden. Fonderna är på väg upp igen.

Mitt webnamn är klart, shopen jobbas det på & domänen är klar. =)
nu ska jag bara beställa allt. Beslutsångest multum liksom. Vet inte riktigt om jag ska ha lite av mkt eller många av lite.
mer funderingar där alltså.


Hittat födelsedagspresent & alla julklappar är färdiga! Slog in & paketerade igår. Skönt att det är klart nu. Bara julklapparna till D.s anställda som är kvar. Blir en sväng över bron på tis morgon så är det kllart med.
Kalas på tis kväll- Darlingen fyller 32! åren går fort nu ;)


nähe, dags att rulla lite choklad

ciao


Kommentarer
Postat av: Missy M

hey...om det är så...är det inte dags för dig att langa iväg ett sms till mig?



Jo, Jocke tycker att D borde jobba på hans jobb så att han skulle få en julkorg av dig! han tycker dom är såååå mycket roligare o personligare än det presentkort på a 200pix han brukar få.

Så...du är liksom uppskattad på avstånd på ett mätkligt sätt! thihiii

2008-12-14 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0