ledig

skönt med en ledig dag!
Kul med jobbmöte mitt i, på sin SEMESTERdag. *not*

Gick upp tidigt igår, sjöng & gjorde frukost på sängen till Daniel. Därefter åkte vi in till Kalmar. Han till jobbet & jag till affärerna. Handlade & mutade till mig lite så det blev extra mkt i korgarna =) Nu är de klara iaf! Tog en stund att packa i allt när jag väl kom hem sen.

Handlade igen , var nog nere i stan 4 ggr eftersom jag glömde ngt varje gång. Skickade julkort,. julpaket till norrland samt födelsedagspresenter i för & efterskott.

Puh! har bara ett kvar att skicka nu. Kommer i slutet på veckan Marianne! =)

Ska städa & fixa lite här hemma nu innan jag ska iväg. Gäster ikväll, lite mera paket till mig förhopnningsvis ;)

Måste hinna fixa maten & baka ngn kaka åxo. *stressad*


nu blänger honungshumlan på mig


ciao

Kommentarer
Postat av: Missy M

samma häääär!



På G! Vi skyndar oss så gott vi kan du o jag!



KRAM

2008-12-18 @ 04:40:45
Postat av: jessica

Hehe väldigt vad du stressade,jag tycker jag håller på,men ligger i lä,ta de lugnt nu.. hoppas att helgen blir kanon för dig/er...

kram

2008-12-19 @ 18:27:04
URL: http://metrobloggen.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0