Kris

Spenderade fredagen med att sitta 6h i en bil samt 8h på en föreläsning. Neurokirurger, psykologer, kuratorer, rehabpersonal, logopeder, sj.gymnaster, överläkare i medicin mm mm mm. Alla var jätteintressanta utom en. Monotom röst & så jädrans mkt info att man bara fattade hälften. Då nickade jag till en gång el två.

På vägen hem handlades det sista inför lördagens kalas. Sen slocknade jag innan kl var 22. Helt slut.


Gjorde mat & fixade fika inför efm, satte upp ljusslinga i 2 träd samt hann med en tur på stan åxo. Dukade & plockade fram. Tog sin lilla tid men hann precis med det mesta.

Fick fiiiiina paket! Allt från böcker till playdo (*s*) till presentkort & blommor. Ölprovning & spargrisar *s*, Fler presentkort & mer blommor.
Somnade strax innan 03.


Söndagen bestod av att städa- Städa - städa. Hade lite mera kalas på efm men på kvällen blev det en J.Bond-kväll med lite kex & ost & gott vin så klart.


Igår var det en hemma dag. Mysbyxor & förkläde hela dagen *s*
J kom förbi med uppskattad present & goda bakelser! Tack tack =)
Lugn kväll framför tv & symaskin.


Idag blev jag väckt strax innan 7 av kriscentralen. Tack tack liksom.

Svårt att läsa hur folk jobbar eller?! Eftersom de faktiskt hade noll koll på vik & hur de skulle gå till väga så skriver jag minsann upp en timme extra idag på lönerapporten.
De har väl bra bet för att sitta i sthlm & ringa & väcka folk på okristliga tider så de borde ju faktiskt ha lite koll. Men icke.


Ja ja, nu är det iaf jobbdags.


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0