funderingar

Ja huvudet har nästan gått av pga alla funderingar senaste dagarna. Blir iaf en kontakt nästa vecka & så får vi se hur det blir utifrån det.


Har städat förrådet inne idag. Herreguuuud vad grejer vi hade inmulat där då! Har släng 6 st stoooora papperskassar med "skräp" rensat ut kläder & lakan ,dukar mm mm mm. SKönt att få det gjort. Har 3 st kassar med julklappar som väntar på att slås in åxo. Skönt att ha det mesta klart.

Var lögn i tusan att kunna somna igårkväll så jag satt uppe ända till kl 04 innan ögonen  ville ge med sig lite grann. kikade på ngt sjukt program på tv400, där 2 st dvärgar slogs med varndra pga en tjej som strulat med båda. Eller ngt åt det hållet. "Cheeters" hette det iaf. Helt sanslöst sjukt. Men är det Usa så är det.... Ja ja, fick mig ett gott skratt iaf & strax efter kom john på besök så jag kunde få sluta de blå en stund.

Vaknade kl 10 (!) idag av sambon. Han hade varit nere i stan & köpt färska frallor till frukost =)  Mysigaste!

Tack faster för dagens btw! *s* Får väl skicka in en tillbaks & tacka för tacket =)


nu är det middag.

ciao


Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Jag började med att gå till vårdcentralen för att få en remiss till kirurgmottagningen. Sen fick jag vänta, vänta och vänta.. Tog ca 1.5 år totalt. Hittills kan jag säga att operationen är det bästa jag har gjort. Än så länge har jag inte haft några komplikationer. Funderar du själv på en operation? :)

2008-12-07 @ 21:04:20
URL: http://raventear.blogg.se/
Postat av: jessica

fundera är bra..

visst är det skönt att få slänga lite,ibland undrar jag vart allt kommer ifrån..



=) ha de gött

2008-12-08 @ 23:08:58
URL: http://metrobloggen.se/mywords

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0