första steget

yes! första saken på listan är avprickad. Tur att jag har en snäll sambo som hjälper mig med krångligheter när jag sjlv inte har tid att ringa runt & fråga diverse folk.

Varit på julbord idag med jobet. Eller jullunch var det visserligen. Gott & mätta blev vi. julklapp fick vi åxo. Trevligt trevligt! Träffade på folk som man inte sett på väldigt länge & så kommer vi med på tv snart åxo *s* tv4 var där & filmade..hmm.. ja ja blir nog bra.

Imorgon är det jobb hela långa dagen, torsdag likaså. Fredag är det shoppingtur i kalmar med A. Skojigt! Ska ahndla sista julklapparna nu sen är allt klart. Har lite julgodis kvar att göra, ngn som äter upp allt jag gör här hemma *sneglar mot D*


På lördag ska vi på SPA! Aå ljuvligt underbart skönt =) lerinpackningar & massage! Kan inte komma lägligare =) Eller ja, vi har ju bokat in denna helg sen länge men iaf =)


Nähe, soffan kallar. Dödens trött idag med

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0