Syndens näste

Hade möte större delen av ef igår och sen ett par timmar på kontoret. Telefonen var helt tyst (för en gångs skull) så jag hann fixa undan lite mail & annat som legat efter. Mamsen kom förbi & visade taxfree-katalogen. *vill ha allt*

Ska in till stan nästa vecka & sniffa runt på lite parfymer. Glömmer ju bort hela tiden vilken man sniffat på & luktat godast. Tänkte vika av från den traditionella linjen och köpa ngn jag inte använt innan. Har ju varit JPG (jean paul gaultier) ett tag nu så är väl dags att byta lite igen =)

Igårkväll var det hockey för hela slanten. Och jag SYNDADE!!! Fan vad gott det var!
10 st ahndskalade räkor, lite sallad; gurka, sallad ,tomat, en skiva sånt där flatbröd (glömmer alltid bort vad det heter) med en liten bit brie light på & en päronskiva. GUDOMLIGT GOTT!!!
Tog till och med 1/2 glas vitt vin till.

Och det var jag värd! Tänker inte ha dåligt samvete idag alls.

Däremot har jag starka funderingar på att gå över till halvfart. Visserligen har jag ju stått still nu ett tag pga resan förra helgen men allvarlit talat så orkar jag inte med dessa soppor en gång till....
Det får väl ta lite längre tid då bara. Men jag har ju ändå tappat en hel del kg på dessa veckor...


Velar lite men får se hur det blir. Det är ju ändå MITT val!


Nu är det trädgårdsdags - fixa till grönsakslandet (igen), försöka få bort alla grästuvor samt fylla på med kompostjord & lite gödsel som grannen (alltså bonden ) skulle dumpa av här *s*
Sen ska vi till pappa i efm efter en tur på stan. Måste verkligen köpa hårfärg!
Var och klippte mig i onsdags (typ 10 cm) å jisses vad fult håret har blivit i färgen !

Har frågat syster yster så jag hoppas hon kan komma på måndag & hjälpa mig annars får jag nog be A. hur knasigt det än låter....


nähe, lite kaffe nu


ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0