mitt ute i skogen

Jobbade till 15 igår sen körde jag hem fort fort fort.
Hann med en stund i trädgården - planterade de nyinköpta rosorna, frösådde ett par lådor + drivhus. Grävde upp halva gr.landet åxo.  Hann med mkt!

Sen ringde Nejden så då åkte vi upp till deras stuga i...ja vart var vi eg.....? man körde iaf över till östra sidan, fast inte helt ändå å sen norrut en bit och sen lite småvägar i skogen eller ngt liknande. Jättefint hus/stuga hade de iaf! men har absolut inte den blekaste vart vi var ngn stans *s*
Blev en jättetrevlig kväll med alla som var där. Ett par gamla HS-vänner till D kom förbi med så fick höra en hel del om deras galenskaper då *s*

Segade hemåt sent i natt efter mkt skratt hela kvällen =)

Var tvungen att elda lite när vi kom hem (eller jag propsade på det för att inte frysa sönder mig när vi skulle sova) så blev väldigt sent innan vi kom isäng i natt. eller i morse. vilket som.

Nu är det frukostdags sen ut i trädgården igen. Gräva klart landet & stapla lite ved. Landet måste ju bli klart nu och veden måste börjas ta in i vedbon eftersom garaget snart ska börja byggas där den står nu.
Veckorna går så otroligt fort nu!!

jobbar mån-tors sen drar vi ivär till Rostock ett par dagar. Ska bli underbart! =)

Längtar otroligt mkt till tis efm då jag ska äta laxfilé & sallad *mums*
ska njuta ordentligt av att få tugga de dagarna innan det är dags med soppköret igen.

Har det gått såhär bra hittills så ska jag nog banne mig köra ett race till. 15 kg till hade inte varit så dumt.
Ska skriva om min mål lista igen snart. Har liksom passerat det mesta på den nu =)


nähe, lite chokladshake & en kopp the nu !



 ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0