DAG 2

Vaknade kl 5 idag och var enormt pinkenödig. Dessa j-a soppor krånglar bara till allting ;)

gick iaf upp som en zombie och så fort jag kommit utanför sovrumsdörren horde jag Flisan mjaua så hela byn lär hört det.

jo hon löper....

Släppte ut henna och gick och la mig igen. Hungrig så klart.

upp kl 8 & stöka iordning lite innan jobbet.
Är hemma på rast nu så snart bär det av tillbaka igen.

Frestelsen har varit sååååå j.a stor idag! ser flygande casewnötter överallt & gröna goda sparrisar som vinkar åt mig.
Men jag vet ju att bara jag står ut en dag i taget så går det lättare sen. För de första dagarna är skitjobbiga!

Har iaf minskat 2.6 kg sen i måndags.... Det är ju allt vatten man tappar som kroppen bundit så inte konstigt man springer på toa jämt.

4 dagar kvar sen ny vecka. Sen bara 4 veckor kvar. Jag borde stå ut, visst?

Den 13juni åker vi till Malmö & köpenhamn över helgen å då ska det vara färdigsoppat.

Så ni vänliga själar som vill skicka exklusiva "matpaket" till mig kan göra det veckan innan vi åker ;)

Har lite nya mål nu igen:


  • -30 kg ska ha varit borta totalt tills den 14 juni. så är det bara (klarat över -15kg nu så...)
  • ska ta mig mer i kragen och komma iväg till gymet. Har varit riktigt dåligt med det nu ett tag. (Å andra sidan har jag ju grävt för kung & fosterland här hemma så...det räknas väl med?)
  • Ska försöka sluta blossa helt & hållet. Inte den bästa tiden nu kanske, men iaf detta året.
  • Ska riktigt njuta av denna sommaren med bubbel, fin trädgård & massa roliga projekt som kommer snart
  • Se till att ta lite mer semester & Börja GÅ varje dag. Ljusare tider nu så lättare att hinna med efter sena kvällspass.


Nähe, en tur  runt trädgården & beundra mina små verk sen tillbaks till jobbet.


vilka läser här eg? Vääääldigt många besök vissa dagar & några få andra dar. Vet ju iofs vilka "ligan" är men ni andra då?



image16

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, hittade din sida via Vickenickans blogg. Har precis förjat med dessa soppor, tredje dagen idag och det är liiite segt. Lycka till kram Jenny

2008-05-01 @ 19:28:06
URL: http://nujaklar.blogspot.com
Postat av: Missy M

;o) Jag skall ha paketet redo redan nu! För "sen" bklir det kanske mosa av min hhärna när bebben kommer. ;O)

Dår är den klar att postas när det är dags för fraulain att njuta!!

Du är superduktig ju!!

Kram

2008-05-02 @ 19:41:35
Postat av: Vickenickan

Hejhej...Jag har hittat hit för att du skrivit på min blogg tror jag. Så jag la dig som favorit och brukar titta till dig :)

2008-05-03 @ 23:25:24
URL: http://vickenickans.bloggsite.se
Postat av: Jessica

Kämpa på..du verkar ju vara skitduktig..=)
Jag läser din blogg =) tycker de är trevligt!!
ha en skön dag nu therese..
//jessica

2008-05-10 @ 21:12:27
URL: http://nojjig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0