Vitt vitt

Oj vad mkt vi fick gjort i helgen! Härligt :-)

Fredagen spenderades på stan, många kassar blev det...
Testade barnvagn,hade ju varit betydligt lättare om det bara funnits två alternativ. Men det blir iaf en emmaljunga, sen ska det bara väljas modell o färg...
Är nere i 3 färgval o 2 modeller.
Ska mäta bilarna o hoppas att s60 fung att ha ett tag till.

Tog därefter plats på mysrestaurangen o mumsade i oss en stor God oxfile! Smaskigt värre!

En sväng förbi företaget o spela in nytt hälsningsmeddelande,som inte fastnade,ha ha! Typiskt,men det får bli en tur till i veckan.

En sväng till ikea hanns också med o blev en stor kasse där såklart!

Lördagen bestod av tidigt vaknande,frukost o sen en efterlängtad fika på stan med V o L för min del.
Mkt trevligt o saknat! Hoppas att det inte dröjer så länge tills de kommer ner igen.

Daniel har målat konstant hela helgen. Tak o alla fönster är målade 2ggr,bara listerna kvar! Känns otroligt bra :-) å så snyggt det blev! Nu är det bara resten av huset kvar ;-)

söndagen bestod av mer målning såklart o jag rensade i köksskåpen. Blev en hel del som åkte ut.
Har 2stora skåp kvar bara.

Fredrik o Pi kom på fikabesök också, mumsade på God kladdpepparkaka! Snart är det jul ;-)

jobb hela dan idag.imorgon Bm-besök o sen har jag en gigantisk strykhög som skriker på mig.

Daniel for extra tidigt idag ner till södra delen av landet. Expertjobb igen visst o sen leverantörsmiddag ikväll med fotboll o hotellnatt i malmö. Fusk tycker jag ;-)

Förhoppningsvis kommer han hem imorgon men det ryktades om norge igen.
Mer money till mig isf ;-)

nu lite apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0