Nothing else matters

Det är ju uppskattat om alla kollegor kommer på ett inbokat planeringsmöte med sjukgymnastik,hjälpmedelstanten M.fl.
Nä istället ska man diskutera själv för att få igenom det vi behöver.
Är ju inte sådär jättemotiverad att lägga ner energi när man ska gå hem om 3v... Men men, den här delen kommer jag inte sakna iaf ;-)
Tänker dock inte samla på mig ngn negativ energi idag så tänker enbart på den goda Glöggen, pepparkakorna o apelsinerna som väntar senare ;-)

soligt väder o ca 12plus. Underbart skönt ute!

Fick mms på snön som kommit längre norrut,men kan inte säga att jag är speciellt avundsjuk.
Hellre en skön, torr o färggrann höst än månader med vitt blandat med tö o slask.

I år hoppas vi att snön blir lika fin som förra året, lite mindre mängd bara kanske ;-)
då hade vi ju en meter vitt liggandes konstant dec-mars! Inget slask alls,riktigt härligt :-)  

vid årsskiftet får det dock gärna vara milt o snöfritt ;-)


skickade ner fler smycken till skåneland igår då de sålt slut på allt de fick i fre! Känns riktigt bra :-)


nu är det snart mer möte sen förhoppningsvis hinner jag hem på rast en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0