Grinig

En otroligt irriterande dag idag, började dåligt o sen fortsatt så.
J-t irriterande med kollegor som gör tvärtom än vad som är bestämt, nattpersonal som inte kan stänga dörrar efter sig o så mängder med telefonförsäljare som efter idag inte kommer ringa mig fler ggr.
Det är inte en bra dag att reta upp mig,säga emot eller på ngt annat vis irritera mig mer.

Men,jag ska inte gnälla mer. Har inte energin till att vara på dåligt humör trots att jag eg skulle behöva slå på ngt hårt just nu.
Imorgon är en annan dag. *intalar*

Till det roliga: gårdagen bjöd på massa bra shopping,hittade det jag skulle o så beställde vi även vagn med tillbehör o en skitsnygg skötväska till.
Dyrt men va fan, vi lever bara en gång ;-)
Dagen idag kändes lite bättre när sambon kom hem med en present samt kinanyheter.

Är så glad o stolt över att D är otroligt duktig på det han gör. Han är eftertraktad i europa , mestadels tyskland o norge för expertkunskaper samt har duktiga anställda som kan fixa o laga det ingen annan verkar kunna. Å så idag ringer de från Kina! 6månader vill de ha honom där som chefingenjör. Synd för de att det inte riktigt passar nu ;-) men om ett år eller så går bra ,ha ha.
Skämt o sido ,hade det inte varit bebis på G så hade han kanske kunnat åka.
Jag har iaf alltid velat åka dit ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0