fortsättning



Eftersom det här året har varit...ja minst sagt märkligt! Så är jag inte ett dugg förvånad av att det bara fortsätter.

Mytomanin har tydligen ett fast grepp om en viss person. Otroligt trist att jag trodde det hade släppt. Men icke.

Agerandet visar ju också hur intresserad personen i fråga är. Eller brist på agerande kanske man ska skriva....
Som normalbegåvad borde man ju tycka att det ligger i personens intresse av att höra av sig, veta hur det är osv. Men bristen på detta visar ju hur tydligt som helst att hjärncellerna flygit sin kos för länge sen.

Jag har iaf fått nog nu!  Tänker inte, och har hållt fast vid det större delen av senaste halvåret, höra av mig eller försöka ta kontakt på ngt vis. De få gånger jag har gjort det har det varit extremt dåligt med gensvar.
Samt att de versionerna jag fått inte alls stämt med verkligheten.
Det spelar ingen roll alls hur nära man har stått, eller om det är släkt /familj eller inte. Man kan INTE bete sig hur som helst gentemot mig.
Att skylla på andra är rent j-a skitsnack.

Så vill DU veta hur VI mår eller bara är intresserad av att träffas
så är du hjärtligt välkommen att höra av dig.

Blir allt som det är tänkt har du 77 dagar på dig.

Sen är det alldeles för sent.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0