Änglar

Har ju haft julcravings ett bra tag nu. Det mesta har ju tillfredsställts. Förutom pyntet såklart,daniel totalvägrar ta in en endaste liten tomte innan mitten på november iaf ;-) men det kan jag gå med på, kan ju gå ut bland julkartongerna o planera lite ändå. Däremot Glöggen har ju varit totalstopp. Finns alltså inte att få tag i en endaste flaska saftGlögg innan 1nov. Helt sanslöst dåligt tycker jag! Men, mailade saturnus,som gör Glöggen , o bad på mina bara knän om att få köpa en flaska direkt via dem. Får svar idag att ett par flaskor (alldeles gratis) väntas dimpas ned nästa vecka hos mig! Helt otroligt! Man blir ju tårögd för mindre! :-D oktober är räddad, sambon är räddad som slipper gnäll o gråt över den förlorade Glöggen o jag kommer vara på ett strålande humör ett bra tag framåt!

Kommentarer
Postat av: Jessi

HEHEH!!! ja då är det illa. detta med glöggen,men det var ju snällt av dem,hoppas du blir nöjd nu. =)

2010-10-08 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0