Aktiv

Oj vilken aktivitet här idag?

Har iaf kommit hem på rast nu, skönt!

Ska faktiskt försöka ta en promenad runt byn strax. Sammandragningarna kommer oftare nu men måste gå lite också.  Måste verkligen säga att hösten visar sig från sin bästa sida i år! Får gärna vara såhär tills dess att det vita kommer här nere i nov/dec.


Träffade på L på stan idag- kört återseende! =)


Sambon ska iväg nästa vecka igen, denna gång inte så långt söderut men ändå ett par nätter borta.
I dec blir det iaf inget åkande ;)


Idag har de stora burkarna med pepparkakor kommit också! Åh så ljuvligt gott =)
Var bara tvungen att handla ett par burkar. Å så ett par kg apelsiner såklart. Godare än godast.
Kommer inte kunna varken dricka glögg el äta pepparkakor efter denna höst, ha ha!


Jobbtvång imorgon ett par timmar, eller skrev jag det förut? Ja ja, känns sådär...

Ska hämta u t mitt efterlängtade paket med nya julgardiner till v-rummet. Ni anar inte hur mkt jag längtar efter julen!
Eller jo, vissa av er gör nog det ;)

När v-rummet är färdigmålat & tapetserat så åker faktiskt gardinerna upp! Ingen idé att sätta upp höstgardiner för att ett par veckor senare byta igen till jul...
Har så otroligt många idéer om pyntet i år! inte en massa bling & krafs utan snyggt ska det vara!

Och så måste jag köpa några fina amaryllisar i år & samplantera i ngn snygg stor kruka med mossa & lite röda kvistar i.
Lånat värsta julgodisböckerna också! Här ska bakas!
Jag bakar & Daniel får ta med nya sorter var & varannan dag till jobbet, risk för att skämma bort grabbarna var det nu tydligen *s*
Men men, sen lär det ju knappast bli ngt bakande så får passa på nu ju!


Nähe, en promenad sen ska det packas best. innan det är dags för resterande jobbtimmar idag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0