Walking in Memphis



Igår var en lyckad dag, på flera sätt!

Åkte in till fastlandet på fm, var på intervju & fick jobbet! Kul! =) Så på måndag är första "nattpasset" Ska bli spännande!

Sen sprang jag i affärerna men eftersom både kort & annat som jag skulle tagit med mig låg hemma så blev det inga köp alls. Var inte meningen helt enkelt att jag skulle handla ngt ;)

Åkte till mamsen på sopplunch & fick paket! 2 härliga duntäcken - precis vad vi behövde!!

Hem & bädda nytt i sängarna för att sedan vänta in M & S - åkte till Löttorp för ett par timmars dans, det var ju sååå himla kul! Ska definitivt fortsätta om jobbkvällarna löser sig. Jobbar ju naturligtvis varenda kväll som träningarna är. Men det löser sig nog , hoppas jag.

Var hemma sent eftersom vi stannade kvar & kollade in fortsättningskursen som kom efter oss, det är inte så himla svårt eg , iaf inte om man redan har taktkänsla. Ngt sitter väl kvar efter allar år på dansskolan man gick på i barndomen ;)

Idag har det varit jobb. 9-22. Tungt & segt. Inte kul alls. Plockade iaf ner julgranspyntet.


Morgondagen blir desto roligare, ska vara hos U & M kl 10.30 för en hel dags pärlande =)

Imorgon är det även 3.5års firande här hemma, tiden går fort!

Nu är det sängen strax, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0