Tisdag




Helgen förflöt oväntat fort denna gång! I lördags blev det en sväng på stan, kollade butikerna  - de få som finns vintertid. Hittade massa fint inne på Hantverket! Låååång önskelista blev det när vi kom hem ;)

Efter citypromenaden for vi till MAts & Mia för lite fika. Kaffe till mig & massa gott till de andra, jag var den enda som inte fick matkoma ;) Skönt!
Sen hem & fixa lite. På kvällen kom Mats hit och så var det "Hem till byn" för dem resten av kvällen. Jag höll mig i datarummet & scrappade lite istället. Den serien är nog den mest deprimerade som finns! Men de hade roligt iaf, plöjde igenom ett par dvdskivor så sent blev det!

Söndagen var vigd åt hemmapyssel. Hann inte så långt innan Mamma & Örjan kom, pappa & Mariette. Fika & lite prat en bra stund innan alla for hem igen. SEn åkte Daniel till far sin på middag & jag for ut till Maja en stund för lite mera kaffe.
På kvällen var det städdags, Daniel körde med mammas ångmaskin i hela köket, vad fint det blev! Ser precis nytt ut igen =)
Jag fick parkera mig framför datorn i 6h och SKRIVA! Men nu är allt klart, skönt! Bara samtalen kvar =/ mindre roligt, så kanske ska öppna boken nu ;)
Nåja, det löser sig nog.


Igår var det sovmorgon och på efm åkte jag med mamma in till fastlandet. Jobbade ett par timmar på företaget och sen for vi hem igen. Kl 19 var det dags för Nya jobbet. Så kul! Visst, mkt räknande men ett roligt gäng! Ska definitivt fortsätta med det om det fung med ord jobb!

Hemma sent i natt, glömde sätta klockan i morse & vaknade inte förrän 11.30 =/ lääängesen man sov så pass länge! Å andra sidan är det väldigt längesen jag jobbade natt med så.. =)

Ikväll är det Linedance!  ska bli kul=)
Imorgon blir det Kalmar hela dagen igen.



ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0