Snö & mer snö




Det har snöat konstant här sen i tis kväll typ. Det är MKT snö nu! Litemysigt men inge kul att vara ute i om man inte är rätt klädd vill säga!

Igår var jug duktigare än duktigast. Typ. Pulsade i snön ner till jobbet & hem igen. Det är ju åtminstone en halvmil *s* Skönt var det iaf!
Idag blir det en promenad ner till stan också, fast till busshållplatsen denna gång. Aplänge sen amn åkte buss, eller ja kanske 2 ggn på ett år är det väl som man för nöjet att åka ölandsbussarna. Bio ikväll ju & onödigt att ta bilen in när sambon är på fastlandet redan.
Laddat MP3-spelaren med grymt bra musik & inhandlat en tidning att läsa på den låååånga resan ;)

Ska strax ha samtal med en lärare för den näst sista kursen som jag läst (är inte riktigt klar med den sista än, nästa vecka åxo sen äntligen!).  Nervöst!! men det går nog bra.

Imorgon blir det promenad ner till stan igen, om vädret tillåter. Thefika med Jenny på morgonen sen jobbmöte på fm & därefter promenad med A!
De där lediga dagarna blir ju fullbokade med en gång! I helgen ska jag byta gardiner samt börja inventera pärllagret. Börjar bli mycket nu..
Är lite sugen på att bygga en "friggebod" som jag kan ha allt i.


När dagen är slut har jag klarat av en hel vecka med flytande kost! Jippie! Tungt ibland men pigg är man så det blir över! =)
Imorgon blir det invägning ! Gissar på -2 iaf =)


nähe, dags att ringa det där samtalet nu kanske...


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0