Dans på rad



Kvällen på norra delen av ön gick fort!  roligt var det också, håller tummarna att jobbdelen löser sig så man kan gå varannan gång åtminstone! Dansade ena dansen i kontra, jättehätfigt när alla står på rad & dansar emot varandra, ser nog kul ut utifrån kan jag tro! Ikväll var inte Bonde-söker-fru Börje med. Synd, han roade ju oss alla sist , ha ha
Nu önskar jag mig bara nya dansskor. 695:- billigt ;)
Försöker övertala mannen här hemma att köpa mig ett par eftersom jag är så duktig med soppdieten. På fredag är det hela 3 veckor redan! Helt otroligt! Jag hoppas verkligen att det har försvunnit 2kg till denna veckan. Känner mig lite mer svullen i händerna än vanligt men det kan ju bero på att det är den tiden i månaden nu. Då binder man ju mer vatten också.

Imorgon lär bli en trött dag =/ eftrsom jag sov så länge idag lär det ju inte bli så lätt att somna tidigt ikväll (typ nu) å så ringer kl runt 06 *gah*
Men, men, hinner jag klart på 6 h imorgon så blir det en sväng till Ikea, hittade ett presentort på 300kr här hemma! Ngt litet kan man ju alltid handla *me like*


Grattis till Jessica som fyller år i dag med!


Nu ska jag göra en kopp te (enda goda man har att se fram emot nu. Kanske en tur tull Gerdas imorgon med?!) och sen är det soffan en stund!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0