3,5 år



Igår var det pärldag med M & U hela dagen, mkt trevligt! Hann även spela kort & få världens skrattanfall!
När D kom hem på kvällen fick jag en underbar bukett med riktigt mörkröda rosor =) Firade 3.5 år igår!
Tiden går så fort!

Idag har jag spenderat dagen hos Pi med Elin. Spelat monopol i 4 h ;) Jag blev bankrutt, ha ha. Första gången någonsin det har hänt, men någon gång ska det ju vara den första! =)

Sen hämtade Daniel mig & vi for tillbaks till företaget. D pysslade med nya datornerna & jag lekte sekreterare.
2h  & 8 A4 sidor senare åkte vi hemåt till ön. Det är ju ändå fre idag!
Har bara 54 sidor med 12 kunder/sida kvar nu att kundregristrera! Tar sin lilla tid... Ska in på måndag & onsdag nästa vecka & skriva in resten.

Ja just det. Invägning idag med -6kg på 14 dagar! =) Exakt 6kg var det, haha! Bra att det går framåt eller neråt beror på hur man ser det ;)
Kvällarna är extremt jobbiga, då är man hungrig på precis allt! Men förhoppningsvis går det över helt snart. Dagarna fungerar ju utan några problem alls! Men det är bara att bita ihop! Januari är snart slut & sen är det bara februari kvar innan Ullaredsresan blir av ;)



Nu är det en kopp te & sista shaken som ska ner innan sovdags !

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0