30h-dygn



Fick en fin present av Daniel idag - har önskat mig den länge! vet inte hur många gånger jag varit inne på "Hantverket" och kikat, ha ha! Men nu står den på min spiskrans med söta snittblommor i den. Blev så glad =)

4 veckor avklarade nu, lite mer än -9 kg. Går saktare än förra soppkuren men det är väl bra iofs, dumt om det rasar för fort.

Ska köra feb ut också sen blir det halvfart tror jag. Längtar jävulskt mycket efter en kycklingsallad nu! Å broccoli, å morotsstavar , mmmmm!

Hann ner på stan en sväng idag på dan, men jisses så kallt! Burr, inte alls skönt att vara ute i snöblåsten =/

Har tvättat & grejat lite idag. uppdaterat webshopen sen försäljningen igår (om gick strålande!). Skulle eg stryka gardiner & rensa min garderob men har varit sååå trött hela dagen.
Och lite vila måste man ju ha när man jobbar 60h-vecka på ord jobb + resterande tid med webshopen.
Fritid, Vad är det? jag kör med 30h-dygn.
Hur gör ni?

Hann iaf iväg till gymet både i ons & tors! Skönt, en stund på löpbandet, sen i bassängen & simma ett par längder innan avslappning i bubbelbadet =) Riktigt skönt!
En fika med J hanns med också i ons. Får hoppas det inte dröjer flera månader tills nästa gång ;)


Imorgon är det jobb igen, ledig måndag & då blir det gymet igen, Tis- tors är det jobb. "kortvecka" nästa vecka. *me like*

Ska  fira syster nästa helg med, hon fyller ju 21 år på tis!


Nu är det en kopp te & soffan som gäller!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0