21 dagar




Idag så har jag klarat 21 dagar med soppkuren! Fatta vad lång tid det är!! =) Mäkta stolt över mig själv!
Nu är det bara typ 7 veckor kvar ;)

Jobb idag 9-22, likadant imorgon. Gick t.o.m bra att laga mat idag, har varit jobbigt innan eftersom man blir VRÅLhungrig. Så imorgon ska vi baka bröd =)
Måste ju passa på när det känns bra.

I går var det handlig efter Kalmarpasset. Fick Daniel till att tänka ut vad han vill äta resten av veckan som han kan fixa själv (jag jobbar ju sent & avstår helst matlagning så gott det går nu ju, trots att det är roligt). Gissa vad det blev?
Korv & pommes, pytt i panna, bröd till att göra toast. Mer korv. Å en påse jordnötter & ett par , ja ölKORVAR.
Ha ha ha

Men, han kan om han bara vill. Fixade pommes & stekte korv ikväll. Duktig ;)
Hoppas han kan öva mkt tills det är slut på dieten. Ser fram emot goda räksallader, kycklingfilé m.m. *s*
Fast han kan ju steka/grilla kött. Riktigt bra. Men det är också det enda.

Tur att jag gillar köksslaveri i vanliga fall ;)



I helgen blir det lugnt, lördagen ska ägnas åt att tvätta, städa lite, lägga upp nytt på shopen m.m Söndag är det ju pärldag & sista dagen att fixa klart inför visningen nästa fredag.

Nu är det däremot läggdags !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0