strålande





Vilket kanonväder vi har idag! Hade jag varit smidig & kunnat röra mig precis som jag ville så hade skidorna kommit fram idag!
Perfekt långskidväder idag!
Men eftersom det nu inte går, får inte ens på mig pjäxorna själv;) så blir det endast en kort promenad. Får ont om jag går för långt & de 700m t.o.r det är till brevlådan är alldeles lagom.
Man får ta flera sådana kortisar per dag istället.

Tårtorna är iaf klara, har även gjort fler bountys-godisar & ska strax röja lite bland pärllådorna. Fastnade dock framför datorn nu.
Har kört ett par maskiner tvätt också, borde ta fram symaskinen men har ingen direkt lust till det nu. Kanske senare.
D har tagit hem skivor till bordet så jag hoppas det blir bra, än är inte frågan avgjord ang bord eller bord ;) Men vi väntar nog tills nästa år, ingen härj direkt & inhandla det. Vi klarar ju oss faktiskt som det är nu.


En kopp kaffe nu & en lussebulle får det bli!

Trevlig helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0