insomnia

Here we go again..... Trodde sömnproblemen var ur världen någorlunda nu, ack så fel jag hade!
men men, har iaf löst några av funderingarna kring vagga vs spjälsäng nu senaste timmen ;)
Vaggan är så låg insåg jag igår å med mitt farande i sängen är det stor risk att det flyger ner ngn kudde å det är inte bra. (vaggan/sängen kommer stå precis bredvid min sida av dubbelsängen) . Men vill ju såklart använda den iaf så det måste funderas lite till hur möblering ska bli.
Ska inte köpa ngt mer nu innan den lilla har kommit men en lista är klar iaf för vad som behövs när vi kommit hem & allt har gått bra.
Å så dessa funderingar kring täcke! Varför har ingen upplyst att man inte alls ska ha täcke i början? Måste säga att den där föräldrarkursen vi var på kunde gott ha haft lite mer info vad som händer när man kommit hem. Det mesta var ju inriktat på förlossning & amning. Ja men sen då liksom?
Det finns ju tusen frågor som man inte har svar på. Petitesser kanske men ändock frågor.

Får ha utfrågning på torsdag när det är BM dags igen ;)

Känner att det behövs en tur till fastlandet i veckan för lite koll på kommande inköp. Känns ibland som om det är tusen saker kvar att fixa men eg så behöver man ju inte mer än blöjor hemma å ngt klädesplagg. Resten kan man ju faktiskt lösa under tiden =)

Ska försöka få lite mer sömn nu - antagligen svårt eftersom jag är klarvaken. Och hungrig. Blir alltid hungrig när jag vaknar på natten.
Har kris med jacka nu förresten också. Pang sa det så växte magen lite till på en vecka. Riktig badboll nu, ha ha
Har nog ngn kappa som det inte är knäppning på hela vägen ner som man kan ha men vidare varm är den ju inte. Blir till att hålla sig inne helt enkelt!

Nähe, ska kanske lösa lite fler världsproblem medans jag inväntar J.B igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0