-----

Ok där tog energin stopp.

Hann iaf med ett par sorter till bl.a goda mördegskakor med choklad uppepå.
Tog mig in i bilen & ner till stan också, lämnat böcker, lånat nya bl.a denna : Angelologi
Gillar ju den typen av böcker så hoppas den är bra!
Hyrde en film , eller tre eg. 3 för 99 i 5 dagar. Perfekt!
Å så handling på Netto & Ica.

Var helt slut sen när jag kom hem &  har endast orkat plocka ihop lite ute i vårt kaotiska kök, hängt upp tvätten, eldat en brasa å så nu fastnat i soffan.

Väntar på att mannen min ska åka ifrån jobbet så att jag kan sätta igång med maten. Har dock noll sug efter vildsvinskarré som jag hade i morse när jag tog upp köttet ur frysen.
Däremot en rejäl flotig kebabrulle med massor av vitlökssås till! MUMS säger jag bara!

Kanske ska kolla om han ändå inte kan ta med sig lite käk på vägen hem......



Länkar till en himla intressant blogg ( Har gjort det förut men gör det igen) : Klicka HÄR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0