Tomt


Men jiiiiz alltså, jag måste verkligen skärpa till mig! Har jag verkligen blivit såhär uberberoende av D? Kunde jag aldrig tro om mig själv =/

Vad hände med henne som tyckte om att vara SJÄLV, ensam i ett tyst & lugnt hem med all tid för henne själv?
Måste tappat henne ngnstans på vägen ihop med att kroppen bombaderades med alla hormoner.

Har bara ett ord nu: Fruktansvärt!


Försöker verkligen att tänka positivt &  fundera ut roliga saker att göra. Ja den tid som blir över efter att man jobbar 9-22 varje dag utom imorgon.
Å då är det kvällsvisning på norra ön igen.
Hade man haft ett badkar så hade ju ett varmt bad med extra mkt skum, tända ljus, soft musik & en bra bok varit en väldigt bra ide´. Nu har vi inget badkar & hela den mysiga tanken är ju inte så lockande med att ta en varm dusch utan skum & ingen plats för tända ljus & knappast läge för att läsa en bok samtidigt.

Funderade på ett fotbad, har ju mängder med sköna krämer & annat bra till kroppen hemma. Dock har jag ingen vidare lust att dra fram fotbaljan & kånka vatten som jag förmodligen ändå kommer att spilla ut på vägen, när jag kommer hem efter 22 ikväll.

Får rysningar bara jag tänker på det. Kolmörkt, blåst & inga gatlysen. Ingen som är hemma och väntar med tända ljus & en kopp te.
Förutom 3 st huliganer som är hungriga & ska ut eller in beroende på vart de spenderat eftermiddagen.

Å så möttes jag av 2 st kräkhögar nu när jag kom hem också. Usch! ingen mer mjukmat där på ett tag.


Fattar ni vad jag har blivit larvig? Nä, ett rejält uppryck nu så  kommer jag att njuta på söndagkväll då det är sista natten ensam igen på ett tag.

Jo men visst....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0